Runescape info
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Runescape info

Siit saate vaatata kuidas teha queste, raha jne .
 
PealehtLatest imagesOtsiRegistreeriLogi sisse

 

 Darkness of Hallowvale

Go down 
AutorTeade
Ollu1000
Admin
Ollu1000


Postituste arv : 106
Join date : 17/03/2010
Age : 27
Asukoht : Kohila

Darkness of Hallowvale Empty
PostitaminePealkiri: Darkness of Hallowvale   Darkness of Hallowvale Icon_minitimeReede Märts 19, 2010 10:54 pm

Darkness of Hallowvale on Myreque questiseeria kolmas osa

Vajaminevad skillid: 5 Construction, 20 Mining, 22 Thieving, 26 Agility, 32 Crafting, 33 Magic, 40 Strength
Vajaminev quest: In Aid of the Myreque.
Vajaminevad esemed: 8 naela, 2 planku, haamer, nuga. Telegrabi ruunid leiad questi käigus. Soovitatavalt ka energy potione, telepordi ruune ja veidi toitu.



Alustamine

Mine Burgh de Rotti baari keldrisse ja räägi seal Veliaf Hurtziga. Ta on toonud enda baasi üle Burgh de Rotti ja järgmiseks on tal kavas Sanquinesti piirkonna uurimine. Sinu ülesandeks on leida tee Meiyerditchi ja leida üles sealsed agendid. Ole ettevaatlik, kuna Sanqunesti piirkond on vallatud vampiiride poolt.

Burgh de Rotti rannal leiad leiad paadikuuri katkise paadiga, paranda see plankude ja naeltega. Seejärel parandad ka paadisilla ja saad paadi merele lükata.



NB! Kaardil olev reit hideoutini on viiteline, kuna õige teekond kulgeb läbi korruste, mitte mööda maapinda.

Vyrewatchide puhul on sul kolm varianti:

Maksa verimaks, kaotad max 10% hitpointsist
Juhi vampiiri tähelepanu kõrvale ja proovi põgeneda
Maksad trahvi: lähed kaevandusse ja kaevad 15 oret. Sageli parim ja kiireim viis.


Maabumiskohast lähed müüri mööda edasi. Märkad et müüriplangud kägisevad ja kickid jalaga plangud katki, lähed alla.
Mine linna ja räägi linnaelankikega, kuniks nad mainivad Old Man Ral'i.
Mine Old Man Rali majja ja räägid temaga enda ülesandeks. Peidupaiga ülesotsimine ei ole lihtne, pead järgima maja seintel olevaid sirbimärke.

Esimene sektor

1. Mine Trader Svenist northwestis olevasse majja (seinal on sirp) ja roni redelist üles. Hüppa lõunasuunas olevale teise maja põrandale, pöördu idasuunda ja hüppa teise maja põrandale.

2. Mine toa northeasti, vajuta seina ja mine silda mööda järgmisesse majja.
3. Toa põhjaosas on sein, roni selle alt järgmisesse ruumi.
4. Mine toa põhjaossa, vajuta lääneseina ning avaneb sild, mine seda mööda järgmisesse majja. Mine redelist alla, otsi laud läbi ning aktiveerid salaukse. Leiad end uuest majast.



5. Roni riiulit mööda üles
6. Roni toa idaseina alt läbi
7. Hüppa idast järgmise maja põrandale
8. Mine redelist alla, otsi pottidest võtit ja ava uks.


Teine sektor


** Shortcuti võtmega ava lõunapoolne uks ja mine redelist üles, jätkad punktist 8. **

1. Mine idapool olevast redelist üles
2. Hüppa lõunapoolse maja põrandale
3. Kõnni idasuunas, pöördu lõunasse, seejärel läände ja roni riiulit mööda ülesse
4. Roni läänesuunas olevast redelist üles ja hüppa lõunasuunas oleva maja põrandale.



6. Roni redelist alla ja mine mööda kuivatusnööri idasuunas.
7. Näed redelit, mine sellest alla. Vajuta põhjasuunas olevat seina ja mine mööda silda edasi.



8. Roni riiulit mööda üles, northwestis on teine riiul, roni sealt alla.
9. Hüppa põhjasuunas oleva maja põrandale, mine edasi ja hüppa järgmise põhjasuunas oleva maja põrandale.



10. Pöördu east-northi ja hüppa sealt järgmise maja põrandale. Järgmiseks pead parandama ära katkise redeli: roni redelit mööda teisele korrusele, otsi sein läbi ja leiad redeli ülemise osa. Tule redelist alla ja paranda katkine redel ära, tule seda mööda alla.


Sektor 3
Mine majja kus on ahi ja seinal gobelään. Mine läänepoolsest uksest välja, mine tänavat mööda edasi, pöördu idasuunas ja otsi üles tänava lõunaküljel olev redeliga maja.
Mine redelist üles, hüppa idaküljel järgmise maja põrandale, mine redelist alla ja märkad et majas on salasein. Vajutad seina ning pääsed rohelise vaibaga tuppa. Seal vajutad seinal olevat sirbikujutist ning lähed põrandas oleva luugi kaudu keldrisse, agentide peidukohta.



Keldris kohtud Sefalatisega, ta annab sinule sõnumi Veliaf Hurtzile viimiseks. Kiireim moodus on teleport ning Fairy Ringi abil Burgh de Rotti minek.

Veliaf Hurtz palub sul minna Drezeli juurde, ta leidub Canifise ja Varrocki vahelisest templist. Hurtz soovitab ka teatada asjade olukorrast kuningas Roaldi Varrockis.

Drezel palub sul uurida templi ümbrust, ta on kuulnud sealt kahtlaseid hääli. Mine templi sissekäigu juurde ja kõnni põõsasteni, otsi sealt üks põõsas läbi. Seejärel näed lühikese videolõigu, kus kolm inimhunti löövad sind uimaseks ja ületavad Canifise jõe.

Mine Drezeli juurde tagasi ja ta saadab sind kuningas Roaldi juurde, andes kaasa Varrocki telepordiruunid. Kahjuks Roald ei kavatse midagi ette võtta ja lähed tühjade kätega Drezeli juurde tagasi ja tema omakorda palub sul informeerida Veliaf Hurtzi Burgh de Rottis.

Tagasi Meiyerditchi

Veliaf Hurtz palub sul uuesti minna Vertida Sefalatise juurde (soovitav saada vampiiridelt teleport kaevanduseni). Sefalatis palub sul üles otsida Salafaan (leidub Drace lossi ees)
ja telepordib sind tagasi maze algusesse.

Mine paadisilla juures oleva müüri alguseni ja kõnni müüri peal põhjasuunas, kuniks leiad end redeli juurest. Mine redelist alla ja leiad end ummikust. Uuri müüri lähedal olevaid kive ja avad salaukse. Mine müüri mööda edasi ja mine redelist üles müürile. Jätka kõndimist, kuniks kohtud Salafaaniga.

Salafaan palub sinu abi Drakani lossi kaardistamisega. Sa pead tegema Drakani lossist tegema joonise, seistes sirbimärgiga koha peal. Sirbimärgiga kohti on kolm, Drakani lossi välismüüri lõunaosas, läänes ja põhjaosas. Saad Salafaanilt ka papüüruse ja charcoali.

Kõnni müüri mööda läände ja otsi üles põhjapoolne sirbimärk, kaardista seal. Järgmiseks kaardista läänepoolne koht ja tule tagasi lõunapoolse märgi juurde, Salafaani lähedal.
Kahjuks su tegemised on märgatud ja Vanstrom Klause ründab sind. Sa proovid võidelda, kuid asjatult. Sinna tuleb ka Sarius Guile, kes mainib salajasest laboratooriumist.

Kui vampiirid on kadunud, tee kolmas visand ja suundu Salafaani juurde, ta on nüüd Vertida Sefalatise juures agentide peidupaigas. Kiireim moodus peidupaigani on läbi kaevanduse-sunnitöö.

Enne kui sisened peidupaika, mine majja kus on ahi. Otsi ahju telliskivid läbi ja noa abil urgitsed telliskivide vahelt välja sõnumi. Ahju vastas näed üht pilti, uuri seda.




Nüüd mine edasi peidupaika ja sind palutakse üles otsida salajane laboratoorium.



Salajane laboratoorium


Mine peidupaigast välja ja suundu põhjasuunas, kuniks jõuad majani mille seinal on gobelään. Lõika noaga riie katki ja mine läbi selle järgmisesse tuppa. Võta kujult võti ja trepist alla.

Leiad end mahajäetud laboratooriumist. Ühest kirstust leiad telegrabi ruunid, vajaduse korral võta need ja nõiu eemalolevalt laualt Haemalchemy raamat endale.
Vii see raamat Salafaanile ja saad temalt vastutasuks shortcuti võtme. Samuti annab ta sinule Veliaf Hurtzile viimiseks kirja. Kirja kättetoimetamise järel on quest tehtud

Autasu:
2 QP
7k agility exp
6k thiefing exp
2k construction exp
Tome of Experince, 3 x 2000 exp
Tagasi üles Go down
https://rsinfoweb.forum.co.ee
 
Darkness of Hallowvale
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Runescape info :: Member Quests-
Hüppa: