Runescape info

Siit saate vaatata kuidas teha queste, raha jne .
 
HomeCalendarKKKOtsiLiikmete nimekiriKasutajagrupidRegistreeriLogi sisse

Share | 
 

 Chosen Commander

Go down 
AutorTeade
Ollu1000
Admin
avatar

Postituste arv : 106
Join date : 17/03/2010
Age : 21
Asukoht : Kohila

PostitaminePealkiri: Chosen Commander   Reede Märts 19, 2010 10:49 pm

The Chosen Commander

Vajaminevad questid: Land of Goblins
Vajaminevad skillid: 46 agility, 46 strength, 46 thieving
Soovitatavad esemed: valguseallikas, toitu, Lumbridge teleport, Ardougne teleport, relvastus


Questi alustamine
Räägi kapten Undukiga Dorgesh-Kaanis. Saad teada et Dorgesh-Kaani lapsed on haigestunud ja ta soovib sinu abi asja selgitamisel. Mine põhjasuunas olevat treppi mööda ülemisele korrusele ja räägi seal lastehoidmisruumi lähedal nende hoidjate Merniki ja Torzekiga.



Torzek on paanikas, palu tal algul maha rahuneda ning küsi neilt mida lapsed on hiljuti söönud.

Seejärel hakka küsitlema lapsi. Toasolevad lapsed on terved ning toa väljapool olevad lapsed on haigestunud. Eemalda haigestunud laste öeldud toitude nimedest need nimed, mida terved lapsed on söönud, saad niimoodi teada haigestumist põhjustanud toidu nime.


Jobo (haige) - frogspawn gumbo, crispy frog's legs
Andil (haige) - green gloop soup, frogspawn gumbo
Delgon (haige) - frogburger, green gloop soup
Gerdi (haige) - frogburger, frogspawn gumbo
Lorzan (terve) - frogburger, wall-beast-fingers
Elzik (terve) - grispy frog's legs, frogburger
Horgon (terve) - bat shish, wall-beast fingers
Inglin (terve) - crispy frog's legs, bat shish
Kenti (terve) - wall-beast fingers, crispy frog's legs
Bozin (terve) - frogburger, crispy frog's legs
Caldi (terve) - frogburger, bat shish

Kui oled selgitanud välja haigestumist põhjustanud toitude nime (frogspawn gumbo, green gloop soup), teata sellest Undakile. Undak mainitseb et goblinite ärimehed on hakanud käima kaupa inimestega ning ehk keegi nende hulgast teab kahtlaste toiduainete päritolu.

Mine Dorgesh-Kaani turule, otsi üles frogspawn gumbo müüja, Markog, ning räägi temaga. Selgub et ta ostis toidu jaoks vajaminevad ained Yarilt ning Waltonilt. Green gloopi soupi müüja Turgok ostis enda ained Waltonilt ja Xenialt.


Kohtumine Zanikuga

Teata Undakile et kahtlusalune on leitud ning vii ta Waltoni juurde (leidub turuplatsi south-eastist). Selgub et Walton on HAMi agent ja ta hakkab võitlema sinuga. Ühtäkki avaneb portaal ning Zanik ilmub välja ja aitab sind võitluses. Võitluse lõpupoole takistab Undak sind ja teatab et vajab Waltonit elavana ülekuulamise jaoks.

Loomulikult oled eriti põnevil kuulama Zaniku seiklusi ja näed filmilõigu ta tegemistest:ta leiab end suurest kujudega täidetud ruumist ja ühe suure kuju käes on veekauss, seda on kasutatud Dorgesh-Kaani inimeste järgi luuramiseks. Zanik hüppab keskel olevaid kujusid mööda crossbowini ja siis kasutab grapplet Ourgi speari küljes oleva ogaga et vinnata end troonil oleva pendantini. Zanik näeb veekaussi vaadates et sind rünnatakse ja tuleb sinule appi.

Zanik palub viia end nõupidamisruumi, see on Dorgesh-Kaani teise korruse põhjaosas. Seal näed filmilõigu, milles nõupidamise osavõtjad lepivad kokku agent Waltoni üleandmise inimestele, kuid Zanik ei ole sellega nõus ning tapab Waltoni, seejärel põgeneb.

Undak vajab sinu abi Zaniku leidmiseks ja soovitab uurida linna lõunapoolseid koopaid. Sisene koobastikku, mine idasuunas olevast trepist alla ja mine otse edasi lõunasse, kuniks leiad Zaniki. Ta ei soovi rääkida, vali variandid 'Sit with her' ja 'Say nothing'. Seejärel Zanik on nõus sinuga tulema tagasi nõukogu ette.

Nõukogu otsustab saata Zaniku Dorgesh-Kaanist välja ja telepordib ta ära. Kapten Undak teatab et mürgitamise juhtum on veelgi selgusetu ja soovib et läheksid uurima HAM-baasi. Ta varustab sind HAM riietega. Otsi HAM peakorterist üles Johanhus Ulsbrecht, ta on koobastiku south-eastis ja kuuled temalt et Sigimund on seotud goblinite vastaste rünnakutega.

Mine panka ja varusta end toidu, lambi ja kahe melee ja range relvastusega.
Sigismundi baas leidub Ardougne ja Fishing Guildi vahel olevast tuuleveskist, räägi seal möldriga. Ütle temale salasõna 'Arrav' ja näed kasti all oleva salaluugi.



Mine keldris idapoolsesse ruumi ja otsi seinalt üles ülekuulajate nimekirja. Valvuriga rääkides saad teada nüüdse nädalapäeva nime. Varasta läänepoolses ruumis õigelt ülekuulajalt Sigismundi soovituskirja. NB! Keldrist ei saa välja teleportida ning ära räägi Sigismundiga, muidu ta tunnistab sind ära.



Ulata soovituskiri valvurile ning pääsed vangiga rääkima. Vangikongi võti leidub vangla ukse ees. Selgub et vang on Grubfoot ja pakud enda abi põgenemisel, ütle et tuled tema juurde kohe tagasi.

Mine ruumi B ja roni tagaseinas oleva augu kaudu ruumi A. Keera seat mõlemad uksed lukust lahti. Mine uuesti Grubfooti juurde ning teata et segad valvurit, kuniks Grubfoot on põgenud. Räägi valvuriga, nii et pöördub seljaga ukse poole ja Grubfoot läheb tuppa A. Mine Grubfooti juurde ja teata et segad ka järgmist valvurit. Roni augu kaudu ruumi B ja valvur tuleb vaatama et mis kolin seal oli, sel ajal Grubfoot pääseb ruumi C peitu. Seejärel räägi Grubfootiga ja soovita et ta järgiks sind, suundu suure ukse juurde, kuid teid märgatakse.

Jookse ukseni ja näed et Zanik õhutab goblineid inimesi tapma.
Sind ründab Sigismund. Ta kasutab meleeprayeri kaitset, kuid kui Zanik ründab teda crossbowiga, vahetab ta prayerit. Ründa teda vaheldumisi erinevate ründestiilidega. Kui Sigismund on võidetud, hakkab Zanik sind ründama melee või rangega, sõltuvalt sinu kasutatud prayerist.



Küsi Zanikult friendshipi kohta ja päri temalt kas oled ikka just tema vaenlane. Proovi teda veenda loobuma pendantist. Lõpuks ta heidab pendanti ära ja näed filmilõigu kus ilmub Bandose ülempreester. Seejärel sünnib maavärin ja koobas hakkab varisema kokku. Zanik võtab su käest kinni ja telepordib teid ära.

Maavärina ajal leiad end Zanikust lahus ja hakkad teda otsima, märkad et ta on jäänud lõksu. Puhasta tee temani ja soovita tal kasutada grapplet väljaulatuva kivitüki külge. Seejärel suundu koopa läänepoolsesse ossa. Koobas on pime ja vajad lampi.

Leiad end Tears of Guthixi koobastiku juurest ja soovita Zanikul sind järgida. Junast möödudes teatab Juna et Zanik on valitud juht ja Zanik soovib et viiksid ta tagasi Dorgesh-Kaani.

Mine läbi Lumbridge soo koobastiku ja mine läbi koopa põhjasuunas oleva augu kaudu Lumbridge lossi koobastikku. Seal räägi Kazgariga ja ta telepordib teid Dorghesh-Kaani.



Dorgesh-Kaan on ohus



Kuuled linna valvuritelt et linna on rünnatud ja sind vajatakse turuplatsil.





Seal näed Undakit ja ta palub sul ja Zanikul tulla nõupidamisruumi. Zanik soovitab võidelda ning tatab et kirjur saab aidata.
Otsi üles kirjur (Goblin scribe), ta on ehitamas ajakapslit ning vajab sinu abi arheoloog Tegdakiga rääkimiseks et temalt mõningaid muinasleide saada.



Tegdaki maja leidub linna northeastis, esimeselt korruselt. Saad temalt kasti muinasleidudega, vii see nõupidamisruumi. Kirjur paneb muinasleidud ning enda kirjad ajakapslisse ning palub sul viia see Mistagile. Mistag leidub Dorgesh-Kaani kaevandusest, annad temala ajakapsli ning seejärel lähed Mistagi soovitusel Oldaki juurde. Oldak on Dorgesh-Kaani northwestis.

Oldak ja Grubfoot on nõus ühendama enda tehnoloogia ja maagia omavahel, kuid sellejaoks vajavad nad energiaprojektorit ning üht kasti, saad need Turgallilt elektrijaamast. Vajad kaasa lampi.

Elektrijaam leidub Dorgesh-Kaani lõunapoolsest koobastikust. Sisene koobastikku ja pöördu läänesse, näed elektrijaama. Räägi Turgalliga ning saad temalt vajaminevad asjad. Mine tagasi linna portaali juurde, see leidub marketi tagaosast. Annad asjad Oldakile ja ta liidab need Zaniku crossbowiga. Annad crossbowi Zanikule, kuid enne võitluse alustamist soovib ta et vaataksid üle lastesõime olukorra ja räägiksid lastehoidja Mernikuga.

Mernik saadab sind edasi Ambassador Alvijari juurde, kuna tema meelest suursaadik igoreerib tema palvet saata kõik lapsed sõja jalust ära Keldagrimi.

Ambassador Alvijari maja on lastetoast põhjas. Räägid temaga ja saad teada et Keldagrim ei võta vastu ühtki Dorgesh-Kaani põgenikku. Teata sellest otsusest Mernikule ja suundu tagasi Zaniku juurde portaalile.

Nüüd on aeg valmistuda võitluseks Bandose Avatari vastu. Mine koos Zanikuga portaalist läbi ja kasuta protect melee prayerit. Kui Avatar on peaaegu võidetud, hakkab pendant taastama Avatari energiat. Vali chatist 'Zanik now'.

Võitluse käigus Zaniku crossbow murdub, korja need üles ja liida omavahel kokku. Sind ründavad kujud, võida need ära. Sel ajal Zanik kaotab Avatarile ja nüüd on sinu kord võidelda Avatariga.Kui Avatar on peaagu võidetud, kasuta Zaniku crossbowi spetsiaalrünnakut ja võida ta. Võta maasolev pendant üles.



Uurid Zanikut ja selgub et ta on ainult haavatud. Räägi Zanikuga ja vali variant 'istu tema juures' ning oota kuniks Zanik toibub. Anna temale pendant ja Zanik teeb selle katki. Seejärel lahkute portaali kaudu.

Dorgesh-Kaanis Zanik annab sinule enda crossbowi ja kapten Undak viib teid Ur-tagi juurde.
Õnnitlused, quest on tehtud.


Autasu:
3 QP
20k agility expi
20k strength expi
20k thieving exp
Luba kasutada Bandose trooniruumi agilityrada
Questi järel Oldak vahetab Bandose trooniruumi telepordipalle kahe law ruuni ja sulatatud klaasi vastu.
Tagasi üles Go down
Vaata kasutaja profiili http://rsinfoweb.forum.co.ee
 
Chosen Commander
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1

Permissions in this forum:Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Runescape info :: Member Quests-
Hüppa: